KÄYTTÖ
• Kaikille dieselmoottoreille, jotka toimivat suurilla kuormilla ja käyttävät alhaisen rikkipitoisuuden polttoainetta (<0,05 % massa).
• Korkeasti kuormitetuille bensiinimoottoreille tai dieselmoottoreille. Nämä moottorit voivat olla luonnollisesti imuroituja tai turboahdettuja, joko välijäähdyttimellä tai ilman.
• Korkealaatuinen yleismootoriöljy kuljetus-, rakennus- ja sekoituskalustolle.
• Voidaan käyttää alla mainittujen spesifikaatioiden mukaisesti öljynä pidennetyille öljynvaihtoväleille.
SPESIFIKAATIOT OEM-HYVÄKSYNNÄT SUOSITUS
ACEA E7 MB 228.3 Global DHD-1
API CI-4/SL/CF Volvo VDS-3 Cat ECF-1/ECF-2
Renault VI RLD & RLD-2 Cummins CES 20071, -72, -76, -77,
MAN M3275-1 suositeltu 20078
Deutz DQC III-10 Ylittää DAF:n, IVECO:n ja
MACK EO-N Scania
MTU Type 2
jne...
HAKEMUS
• Erityisesti kehitetty Volvo Euro 6 -autojen bensiinimoottoreille ja dieselmoottoreille, jotka vaativat Volvo VCC RBS0-2AE -määrittelyä.
TEKNISET TIEDOT
• Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20
EDUT
• Erityisesti kehitetty polttoaineenkulutuksen vähentämiseksi.
• Jopa 3,4 %:n säästö todistettu M111 FE -polttoaineen säästötestissä.
•
HAKEMUS
• Kilpailun ansiosta kehitetty Q8 Formula F1 on erityisesti suunniteltu erittäin suorituskykyisille moottoreille, kuten moniventtiilisille ja turboahdetuille bensiinille, LPG:lle ja dieselille.
TEKNISET TIEDOT
• ACEA A3/B4
• API SM; ILSAC GF-4
• Farboud GTS ja muut huippusuorituskykyiset urheiluautot.
EDUT
• Erinomainen virtauskyky alhaisissa lämpötiloissa, mikä mahdollistaa nopean voitelun kylmäkäynnistyksessä.
• Moottorin suojaus, jopa pidennetyillä öljynvaihtoväleillä, tasapainoisen pesuaine- ja dispersanttiadditiivipaketin ansiosta.
• Erinomainen kulumissuoja, joka pidentää moottorin käyttöikää.
• Erinomainen suoja ruostetta ja korroosiota vastaan.
• Erinomainen hapettumiskestävyys ja öljyn paksuuntumisen kestävyys.
• Erittäin korkea ja erittäin vakaa viskositeetti-indeksi, joka varmistaa optimaalisen voiteluainekalvon kaikissa olosuhteissa ja pitkien aikojen kuluessa.